NAJCZĘŚCIEJ ZADAWANE PYTANIA
Zakupy
Jaki jest status mojego zamówienia?
Po każdej zmianie statusu zamówienia otrzymasz powiadomienie na adres e-mail podany podczas składania zamówienia. Czas realizacji każdego zamówienia wynosi od 1 do 2 dni roboczych. Należy również doliczyć czas potrzebny na dostarczenie zamówienia.
Jak dokonać zmian w swoim zamówieniu?
Wszystko zależy od tego, na jakim etapie jest Twoje zamówienie. W celu wprowadzenia zmian do zamówienia/adresu dostawy skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta: info@monajewellery.pl
Czy mogę anulować swoje zamówienie?
Klient może anulować zamówienie do momentu przekazania kurierowi paczki do doręczenia. Jeśli zamówienie zostało opłacone, środki zostaną niezwłocznie zwrócone na konto Klienta.
Czy jest możliwe wykonanie biżuterii według projektu Klienta?
Niestety, nie ma możliwości złożenia zamówienia na biżuterię wykonaną według projektu Klienta.
Co zrobić, jeśli po złożeniu zamówienie stwierdzę, że podałem błędne dane do wysyłki lub fv?
W takiej sytuacji prosimy o kontakt z Biurem Obsługi Klienta: info@monajewellery.pl
Wysyłka i dostawa
W jakim czasie realizowane są zamówienia?
Zawsze staramy się, aby paczki docierały do Was jak najszybciej. Na wysyłkę zamówień rezerwujemy sobie maksymalnie 2 dni robocze.
Jak wyglądają przesyłki?
Każde zamówienie jest pakowane w kwadratowe matowe czarne pudełko z ozdobnym papierem w środku. Przy zakupie możesz wybrać również opcję „zapakuj na prezent”, wówczas zostanie dodana czerwona tasiemka i zawiązana w kształcie kokardy. Ta opcja jest bezpłatna.
Link do śledzenia paczki nie działa / numer listu jest niepoprawny.
Numer listu przewozowego aktywuje się z opóźnieniem. Jeżeli Twój link lub numer paczki nie działa, jest to zupełnie normalne. Link aktywuje się do 24 godzin.
Czy można sprecyzować godzinę dostawy?
Przy dostarczeniu przesyłek korzystamy z pomocy firm zewnętrznych, dlatego mamy ograniczony wpływ na konkretną godzinę dostarczenia przesyłki. W takiej sytuacji sugerujemy kontakt z firmą kurierską.
Czy można złożyć zamówienie z dostawą poza granicę Polski?
Klient ma możliwość złożenia zamówienia z dostawą do wybranego kraju Unii Europejskiej. Dodatkowy koszt wysyłki jest ustalany indywidualnie (zależnie od kraju, do którego jest wysyłana przesyłka).
Zależy mi na czasie. Jaka jest najszybsza metoda dostawy?
Jeżeli zależy Ci na szybkim otrzymaniu przesyłki – skorzystaj z szybkich płatności PayU i dostawy kurierskiej DPD.
To najszybsza konfiguracja. Pamiętaj jednak, że zamówienia są realizowane zgodnie z terminem realizacji, który wynosi 1-2 dni robocze. Musisz uwzględnić również czas potrzebny na dostarczenie przesyłki (1-2 dni robocze).
Czy mogę osobiście odebrać zamówienie?
Tak, oczywiście jest taka możliwość po wcześniejszym umówieniu się. Prosimy o kontakt z naszym Biurem Obsługi Klienta: info@monajewellery.pl
Czy można zamówienie wysłać na inny adres?
Tak – jeśli chcesz wysłać zamówienie pod inny adres niż podany przy zakładaniu Twojego osobistego Konta Klienta, wystarczy wybrać opcję „adres do wysyłki” i wypełnić odpowiednimi danymi.
Ile kosztuje transport?
Aby zobaczyć koszty dostawy Twojego zamówienia, sprawdź opcje dostawy tutaj.
Otrzymałem wadliwy towar, co powinienem zrobić w tej sytuacji?
W tej sytuacji prosimy o niezwłoczny kontakt drogą e-mailową z naszym Biurem Obsługi Klienta: info@monajewellery.pl
Płatności
Czy mogę otrzymać fakturę VAT?
Tak, na zakupione w naszym sklepie produkty możesz otrzymać fakturę VAT. W tym celu podczas składania zamówienia należy podać dane firmy lub osoby, na którą ma zostać wystawiona faktura VAT.
Inne pytania
Masz niestandardowe pytanie ?
Przejdź do zakładki KONTAKT, aby wysłać nam wiadomość. Odpowiemy szybko!